kolmapäev, mai 28, 2008

Mul on praegu raske ja halb.





Olen ääreni täis kahtlusi ja kardan, et ma kaon ära. Jah just kaon ära, kogu selle saasta sisse, mis mind ümbritseb ja endasse uputada püüab. Veel saan hingata. Kauaks, ei tea.

6 kommentaari:

Mare ütles ...

issand jumal, sa masendasid mind.

back to emo mode.

vaata seda "Ei ole tore" pealkirjaga videot minu blogis ja jäta see laul kummitama ja siis hakkab parem, sest sa ei suuda mõelda muust, kui sellest, et kui tobe on, kui selline laul kummitab.

Mell ütles ...

Kas sul on täna parem kui homme, aga halvem kui eile?

Lee ütles ...

Mkmm, umbes vastupidi, ehk siis mul on täna parem kui eile aga halvem kui homme

Lee ütles ...

Ja laul on tobe. VÄGA TOBE. Kust sa leiad selliseid üldse??

Mare ütles ...

oma peast :)

Lee ütles ...

Armas:)