pühapäev, mai 25, 2008

Pühapäev. Vabandust, ma haigutan korraks.

Jaa. Uskumatu, et nüüd kaks päeva veel ja siis järmise nädala teisipäev ja siis ongi see jama läbi. LÄBI. Kõlab liiga hästi, et olla tõsi, kas pole?


Ma vaevlen mingi pisikese kriisi käes vist jälle, pluss olen ma pisut nagu pettunud endas. Aga ma pole veel kindel. Eks aeg näitab.
Kutsuge mind keegi Tartu, hirmus Tartuisu tuli eile ega taha enam üle minna.



Luuletasin. Vahepeal. Shocking, right?

***


Inimesed,
Kes kaovad ära
Polekski nagu päris inimesed
Vaid hoopis varjud

Nad ilmselt oskavad
Piisavalt hästi valetada
Ja suud kinni hoida

Kui taheti kehasid
Andsid nemad hinge ka
Ja võeti,
Võeti kogu täiega

Niiet seal nad nüüd siis on,
Kehatud, hingetud
Ja nii kuradi kadunud

Nad leitakse ilmselt sealt,
Kuhu nad kukkusid
Aga ma ei usu,
Et neid enam otsitaksegi
Sest noh,
Seda pisikest tüdrukut Inglismaal
Ei leitudki ju üles

Ega seda poissi Pärnus

Aga nad ei osanud ju valetada ka
Ega suud kinni hoida
Ja nemad kaotati ära
Meelega,
Et nad oskaksid valetada
Ja suud pidada

Tuleb välja,
Et see kõik
On nii kuradi loogiline,
Et vastik hakkab
Ära ütle iialgi, mida sa arvad
Ja kui ütled, siis ära tõtt räägi

Sind ei otsita nootadega jõe põhjast
Ega koertega metsast
Analüüsidega haigestunud kehast
Või lennukiga kõrbest
Sa ei jookse kusagil nurga taga verest tühjaks
Ega nuta end surnuks mingis keldris
Kuhu päike iialgi ei ulatu

Lihtsalt pea suu
Keel hammaste taga
Ja pane silmad õigel ajal kinni

Siis on kõik hästi
Su keha jääb sulle
Ja kui veab,
Siis hing ka
Aga süda jääb mustaks
Ja hing räpaseks
Ja see on juba sinu enda mure,
Et kuidas ja kas üldse
Sa neid enam kunagi puhtaks saad


***



Mul on jälle midagi viga. Soolasin täna kolmandat korda sel nädalal toidu üle. Lootusetult.
Mu vanaema muigaks väga tähendusrikkalt selle peale, aga katsuge teie ainult muiata. EI. EIEIEI. Ei ole nii hull. Veel.

3 kommentaari:

Oryx ütles ...

tule muidugi tartu. a mitte homme, tule siis, kui ma olen teinud ära oma eksamid, kirjutanud lõputööd ja need ammu lubatud raamatuarvustused ja luuletused, teinud setumaal intervjuud, tuunind poolikut näidendikäsikirja ja poolikut romaanihakatis, saanud lahti pea-, kõhu- ning maailmavalust, koristand maja eest klaasikillud ja hekist jäätisepaberid ja lugend läbi kohustusliku kirjanduse (ehk kõik raamatud, mis üldse kunagi kirjutatud on) ja üldse mul pole raha kah praegu rokkimise jaoks. a tule ikkagi ükspäev tartu, beib. böäh.

afanasjev ütles ...

luuletus rokib. ehk veits kärbiks.

Lee ütles ...

Eeeeh, ma tuleks küll millaski, aga ma ei tea praegu, et millal mul üldse aega oleks. Lõpetaks kooliasjad enne ära ja. Tead ju küll.
Aga lepime kunagi midagi siis kokku. Ja noh, siis rokime:)

Vahur, ütle mulle siis kunagi, et kuidas sa teda kärbiks. Mu meelest valgub ka vahepeal veidi laiali. Kordusi ka palju. Ehk liigagi.